• Biuro Obsługi Klienta:
  • +48 32 729 55 55
  • bok@titmedia.pl

    Usługi Mobilne – Telefonia komórkowa i mobilny internet

    titmedia - telefon, internet, telewizja - Będzin > Usługi Mobilne – Telefonia komórkowa i mobilny internet

    Pakiety GŁOS+SMS+MMS+LTE

    • MINI
    • $29/m-c
    • Rozmowy: bez limitu
    • SMS/MMS: 0,19 zł/0,29 zł
    • 5 GB Internetu (1,28 GB w UE)
    • STANDARD
    • $29/m-c
    • Rozmowy: bez limitu
    • SMS/MMS bez limitu
    • 10 GB Internetu (1,93 GB w UE)
    • OPTIMA
    • $29/mc
    • Rozmowy: bez limitu
    • SMS/MMS bez limitu
    • 15 GB Internetu (2,25 GB w UE)

    Pakiety TYLKO INTERNET KRAJOWY

    • LTE OPTIMA
    • $29/m-c
    • Rozmowy: brak
    • SMS/MMS: brak
    • 15 GB Internetu
    • LTE ULTRA
    • $29/m-c
    • Rozmowy: brak
    • SMS/MMS: brak
    • 100 GB Internetu (+ noc 200 GB)

    Promocja: Witaj w rodzinie JAMBOX mobile

    Najczęściej zadawane pytania


    Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.

    W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.

    SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.

    Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

    Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.

    Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).

    Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.

    Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.

    Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

    Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?

    Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu – sekcja Limity i blokady.

    Accessibility
    Font Resize
    Contrast